فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد؛

برخورد جدی با پدیده قاچاق در راستای حمایت از کالای ملی در دستور کار پلیس است

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: باید در راستای حمایت از کالای ملی قدم برداریم و با قاچاق به‌صورت جدی برخورد کنیم.

کد مطلب: ۸۰۹۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برخورد جدی با پدیده قاچاق در راستای حمایت از کالای ملی در دستور کار پلیس است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طی سال گذشته موفق شدیم که کشفیات خود را افزایش دهیم و در سال 96 کشفیات استان البرز بیش از 25 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد پرونده‌های بررسی‌شده مربوط به کشف قاچاق را 308 مورد برشمرد و بیان کرد: در این میان حدود 250 پرونده به ارزش یک‌میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: همچنین حدود 33 فقره پرونده 10 میلیون تومانی و 25 فقره پرونده 500 میلیون تومانی داشته‌ایم.

سردار محمدیان یادآور شد: بیشترین حجم کشفیات در سالی که پشت سر گذاشته‌ایم مربوط به لوازم داخلی خودرو، لوازم‌آرایشی بهداشتی، پوشاک، فرآورده‌های نفتی و غیره بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: باید در راستای حمایت از کالای ملی قدم برداریم و با قاچاق به‌صورت جدی برخورد شود.

فرمانده انتظامی استان البرز متذکر شد: مراکزی که مربوط به انبار و توزیع کالا و ارز هستند باید با رعایت قانون از ورود و افزایش کالای قاچاق جلوگیری کنند.

وی یادآوری کرد: اگر در چنین مراکزی خطا و بی‌قانونی رخ دهد، آن افراد طبق قانون مجازات خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار