سیاست های اقتصادی و اشتغال پایدار دولت در برنامه های معاونت زنان در استان البرز اجرایی می شود

کرج (پانا) - مدیرکل بانوان استانداری البرز در دیدار با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ برنامه های اولویت دار و حمایتی حوزه بانوان در استان البرز را ترسیم کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سیاست های اقتصادی و اشتغال پایدار دولت در برنامه های معاونت زنان در استان البرز اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، مریم اسماعیلی فرد در اولین دیدار رسمی خود با معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رییس جمهور ضمن معرفی سند سیاستی و برنامه های اولویت دار حوزه امور بانوان و خانواده در استان البرز ؛مقدمات اولین سفر معاون زنان و خانواده رییس جمهور را در سال جدید به این استان فراهم نمود.

ابتکار در جریان این نشست با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد و نگاه حمایتی استاندار البرز به مقوله امور زنان و توسعه پایدار، ابراز امیدواری نمود؛ اولویتهای اقتصادی دولت تدبیر و امید در سال جدید، از سوی اداره کل بانوان استان ها با انعقاد تفاهم نامه های مشترک در مسیر توان افزایی و اشتغال پایدار زنان حرکت کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ضمن معرفی ظرفیتهای استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری خاطرنشان کرد: این استان به عنوان رنگین کمان فرهنگی و قومی کشور می تواند نقش تاثیرگذار و نافذی در جهت ارتقای شاخصهای امور زنان و خانواده و اجرای پایلوت گفتگوی ملی خانواده ایفا نماید.

وی عزم بانوان البرزی به منظور حرکت در مسیر تحقق سیاست های کلی خانواده و اجرایی شدن مفاد ۱۰۱،۱۰۲و۸۰برنامه ششم توسعه را جدی ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود: با هم افزایی همه ذی نفعان دولتی و غیردولتی گام هایی مثبت در خدمت به شهروندان برداشته شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در ادامه این دیدار ضمن اشاره به برنامه های این معاونت و تدوین اطلس وضعیت آسیب های اجتماعی کشور، بر لزوم اقدام در خصوص ارتقای تاب آوری زنان و اتخاذ استراتژی حمایت از مراکز اورژانس اجتماعی تاکید داشت.

گفتنی است؛ در جریان این دیدار، مقدمات سفر معصومه ابتکار با هدف پیگیری مسائل اولویت دار امور بانوان و خانواده به استان البرز فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار