معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در گفت و گو با پانا:

110 دانش آموز رودانی در اعتکاف علمی نوروزی شرکت کردند

رودان(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از شرکت 110 دانش آموز رودانی در طرح اعتکاف علمی در ایام نوروز خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۹۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
110 دانش آموز رودانی در اعتکاف علمی نوروزی شرکت کردند

موسی دادی زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان با ابراز خرسندی از روند برگزاری دوره 10 روزه اعتکاف علمی دانش آموزان گفت: در این طرح 39 دانش آموز پسر و 71 دانش آموز دختر در 4 آموزشگاه علامه امینی، عترت، باقرالعلوم(ع) و بعثت شهرستان رودان به منظور آمادگی هرچه بیشتر جهت شرکت در آزمون سراسری سال 97 و با حمایت کانون گاج و قلم چی در این طرح علمی شرکت کردند.

وی افزود: طرح اعتکاف علمی از 2 فروردین لغایت 12 فروردین ماه 97 از ساعت 7 صبح الی 21:30 در محل قرائت خانه های مجری برگزار می شود، که داوطلبین شرکت کننده در این طرح از امکاناتی نظیر پذیرایی و سه وعده غذایی استفاده می کنند.

دادی زاده هدف از برگزاری این طرح را ارتقاء سطح کمی نمرات داوطلبین در دروس آموزشگاهی و کسب رتبه های برتر دانشگاهی در آزمون سراسری سال 97 عنوان کرد و عنوان کرد: این قرائت خانه ها با هدف قبولی دانش آموزان در کنکورهای سراسری، رفع اشکالات، استفاده از مشاورین و همچنین انگیزه برای رقابت سالم در کنکور است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: برگزاری کلاس های رفع اشکال توسط اساتید شهرستانی در دروس تخصصی و عمومی از شاخصه های بارز این طرح است که داوطلبین پس از مطالعه در کلاس های رفع اشکال شرکت می کنند.

دادی زاده خاطر نشان کرد: اعتکاف علمی پسران در آموزشگاه های باقرالعلوم(ع) و علامه امینی و اعتکاف علمی دختران در آموزشگاه های عترت و بعثت رودان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار