معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان:

طرح مطالعات نوروزی گامی برای افزایش موفقیت در کنکور سراسری 97 است

بندرعباس(پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان پیش دانشگاهی ، طرح مطالعاتی نوروزی دانش آموزان درسراسر استان به صورت هماهنگ در حال اجرا است.

کد مطلب: ۸۰۹۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح مطالعات نوروزی گامی برای افزایش موفقیت در کنکور سراسری 97  است

به گزارش پانا هرمزگان، ابراهیم خوشبخت در بازدید ازمدارس نمونه متوسطه دوم دخترانه و پسرانه ناحیه یک بندرعباس افزود : فاز اول طرح مطالعات نوروزی از دوم تا 12 فروردین ماه 97در سراسر استان بصورت روزانه از ساعت 8 صبح تا 17 برگزار می شود.

وی بیان کرد:در این طرح دانش آموزان با استفاده بهینه از امکاناتی ازقبیل کتابخانه ،حضور مستمر مشاورین و دبیران تخصصی درطول ایام اجرای طرح قادرخواهند بود به پیشرفت علمی چشمگیری دست یابند.

وی با تاکید براینکه جهت تکمیل این طرح پایگاه های کنکور در مناطق آموزشی 22 گانه استان راه اندازی شده اند خاطر نشان کرد:دراین راستا از بهترین مدرسین دروس تخصصی و عمومی برای تدریس به صورت ویژه و مفهومی برای تقویت مهارت تست زنی دعوت بکار شده است و 34 پایگاه کلاس کنکور در استان این مهم را عملیاتی می نمایند.

خوشبخت تاکید کرد: دبیرستان نمونه متوسطه اول جامعه الصادق (ع) ناحیه یک بندرعباس نیز برای ایجاد آمادگی دانش آموزان برای آزمون مدارس خاص ،اجرای طرح مطالعاتی خود را پیش ازنوروز آغاز نموده واین طرح درقالب مطالعات نوروزی هم اکنون نیز برای دانش آموزان درحال اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار