رئیس ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس: کسب رتبه نخست اسکان دور اول سفر های نوروزی در مدارس نوسط فارس

شیراز (پانا) - رئیس ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: بیشترین آمار پذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس کشور،  به ترتیب به استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و یزد اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۰۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس: کسب رتبه نخست اسکان دور اول سفر های نوروزی در مدارس نوسط فارس

عبدالرسول احمدی گفت: تاصبح روز سه شنبه 7 فروردین ماه بیش از یک میلیون نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند .

رئیس ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: بنا براعلام وزارت آموزش و پرورش ،بیشترین آمار پذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس کشور ، به ترتیب به استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و یزد اختصاص یافته است .

وی با تاکید بر اینکه" آموزش و پرورش وظیفه اسکان همه مسافرین نوروزی را به عهده دارد " گفت: تمام تلاش خود را داریم تا با تهیه امکانات مناسب در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان، حد اکثر رضایتمندی همکاران فرهنگی و سایر هموطنان را داشته باشیم .

احمدی گفت: با توجه به اینکه به جز شیراز در بیشتر شهرستان های استان ، هتل و اماکن اقامتی کافی و مناسب برای اسکان وجود ندارد ،لذا در اکثر مناطق فارس در ایام نوروز این مهم به عهده آموزش و پرورش است و روسای ادارات شهرستان ها و مناطق فارس ،مسوول ستاد اسکان نوروزی می باشند .

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس ابراز داشت: تاصبح روز سه شنبه 7 فروردین، ماه بیش از363هزارو 259 نفردرقالب یکصد هزارو 905 خانواده ودرمجموع یک میلیون و89 هزارو 776 نفرروزدرمدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار