مدیر آموزش و پرورش سمیرم بیان داشت:

رشد 31 درصدی مسافرین نوروز در چهارمین روز از بهار 97

سمیرم(پانا)_مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: تا چهارمین روز فروردین1397 تعداد 361 خانوار از مسافران نوروزی با راهنمایی ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان در مدارس طرح اسکان ساماندهی شده اند.

کد مطلب: ۸۰۹۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رشد 31 درصدی مسافرین نوروز در چهارمین روز از بهار 97

محمد نادری تصریح کرد: تاچهارمین روز از سال 97 تعداد 361 خانواده که شامل 188 خانواده فرهنگی و173خانواده غیر فرهنگی در مدارس طرح اسکان شهرستان، سامان دهی شده اند.

نادری در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: هدف ما در ستاد اسکان شهرستان سمیرم رضایت و خاطرات خوش مهمانان عزیز است،قصد درآمد زایی نداریم به همین منظور در شهرها و روستاهای سمیرم مدارسی در طرح اسکان نوروزی پیش بینی شده که در صورت نیاز می توان در این مدارس به مسافران نوروزی خدمات ارائه دهیم.

نادری با اشاره به جلسات توجیهی که برای سرایداران و مدیران مدارس برگزار گردید افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچگونه نارضایتی در رابطه با برخورد و کمبود امکانات در مدارس به چشم نخورده که این نشان از تلاش و سخت کوشی همکاران فرهنگی در ستاد اسکان و مدارس دارد.

نادری در ادامه بیان داشت: هرشب ۲۵ درصد از مدارس طرح اسکان شهرستان بازدید و صحبت های مسافران را گوش می کنیم تا در صورت وجود هرگونه کمبود در اولین موقعیت ممکن به رفع مشکل بپردازیم که خوشبختانه تا به امروز هیچگونه کمبودی مشاهده نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار