پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش آذربایجان غربی 30 درصد افزایش داشته است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان خوی گفت : پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در مقایسه با سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.

کد مطلب: ۸۰۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش آذربایجان غربی 30 درصد افزایش داشته است

«ابراهیم محمدی» با سفر به خوی از ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان بازدید کرد و از اقدامات و خدمات تدارک دیده شده به مهمانان ابراز رضایت و از عوامل اجرایی این ستاد قدردانی کرد.

وی همچنین از مراکز پذیرش فرهنگیان این شهرستان نیز بازدید کرده و با شماری از میهمانان فرهنگی مستقر در مدارس این شهرستان گفت و گو کردند.

محمدی با اشاره به آمار پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان استان اظهار کرد: مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان پنجمین روز ایام نوروز پذیرای بیش از 54 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در قالب 6 هزار خانوار بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جاذبه های فراوان گردشگری و تاریخی دارد، ادامه داد: تعداد پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 30 درصدی را داشته است.

محمدی بیان کرد: امسال کیفیت اسکان در سطح قابل قبولی افزایش یافته و رضایت مسافرین و گردشگران را به همراه داشته است.

" محمود شرفی " مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در این بازدید با اشاره به آمار پذیرش ستاد اسکان خوی گفت: تاکنون تعداد2472 نفر مسافر فرهنگی نوروزی در قالب 682 خانوار توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش خوی پذیرش و اسکان داده شدند.

محمود شرفی افزود : توجه به جایگاه و منزلت فرهنگیان ایجاب می کند که خدماتی متناسب با شأن این عزیزان به آنان ارائه شود، لذا هر تلاشی که در جهت خدمت به این قشر زحمتکش و فرهنگ ساز انجام شود، خدمتی به ارتقاء سطح فرهنگ و علم در جامعه می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار