دبل طلایی ساره جوانمردی در تیراندازی قهرمانی جهان

تهران (پانا)- چهارمین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی العین امارات با کسب یک نشان طلای دیگر برای کاروان ایران همراه بود.

کد مطلب: ۸۰۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دبل طلایی ساره جوانمردی در تیراندازی قهرمانی جهان

امروز و در ادامه رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر در بخش انفرادی، چهار نماینده کشورمان، ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر با رقیبان خود روبرو شدند و پس از برگزاری یک دور رکوردگیری، در نهایت ساره جوانمردی و مهدی زمانی موفق شدند در جمع ۸ تیرانداز برتر این ماده قرار گرفته و به فینال راه یابند.

در رقابت های فینال نیز ساره جوانمردی با امتیاز ۲۲۰.۶ به نشان طلا دست یافت و پس از او دو نماینده از کشور چین دوم و سوم شدند.

مهدی زمانی، دیگر فینالیست این ماده نیز با امتیاز ۱۳۹.۵ در جایگاه ششم ایستاد.

پیش از این تیم تپانچه خفیف ۵۰ متر کشورمان، متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی، به نشان طلا دست یافته بود و ساره جوانمردی نیز در رقابت های انفرادی تپانچه بادی ۱۰ متر، یک نشان طلا بر گردن آویخت و بدین ترتیب شمار مدال های کاروان ایران به ۳ نشان طلا افزایش یافت.

فردا، سه شنبه ودر آخرین روز از مسابقات نمایندگان کشورمان در رقابت های تفنگ بادی R5 با حریفان خود روبرو می شوند.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند، مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی با تیم همراه است و رقیه اله کرمی نیز سرپرست کاروان اعزامی از کشورمان است.

این مسابقات از ۲ تا ۷ فرودین ماه به میزبانی امارات برپاست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار