سلطانی‌فر: تلاش وزارت ورزش حفظ شان و اعتبار فوتبال ایران است

تهران (پانا)- وزیر ورزش و جوانان در دیدار نوروزی با سیدرضا افتخاری و وینفرد شفرمدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، از تلاش‌های این وزارت‌خانه برای بالابردن اعتبار فوتبال ایران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سلطانی‌فر: تلاش وزارت ورزش حفظ شان و اعتبار فوتبال ایران است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، مسعود سلطانی فر صبح امروز در دیدار با وینفرد شفر سرمربی و سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با تاکید بر استعدادیابی و توسعه حرفه ای فوتبال عنوان کرد که تیم های ما در ایران باید در مسیر حرفه ای شدن قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان یکی از راه های حرفه ای شدن باشگاه های ورزشی کشورمان را توسعه تعامل و ارتباطات فنی با باشگاه های بزرگ دنیا دانست و اظهار داشت : ما باید ضمن جلوگیری از فعالیت های سلیقه ای، با پشتوانه سازی بنیان مستحکم تری برای فوتبال ایران ایجاد کنیم

وی توضیح داد: فوتبال ایران و جهان را بیش از 40 سال است که دنبال می کنم، برای به سازی فوتبال ایران در همه سطوح اقدامات گسترده ای صورت گرفته است ولی تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال حفط اعتبار و شان فوتبال ایران در عرصه بین المللی است .

سلطانی فر ادامه داد: در استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تامین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن آروزی موفقیت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و همدلی، موجبات خرسندی هواداران را فراهم آوریم.


در این دیدار وینفرد شفر با تبریک سال نو به وزیر ورزش و جوانان از مردم ایران قدردانی کرد و از تهران به عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان ، فرهنگی و فهیم دارد.

شفر گفت : متاسفانه در سال های گذشته تبلیغات منفی علیه ایران ، مردم و فرهنگش باعث شده که واقعیت ها به جهان منعکس نشود اما من به دوستانم توصیه کرده ام که به ایران سفر کنند و خودشان از نزدیک شاهد زیبایی های این کشور و مهماندوستی مردمانش باشند .


شفر نتایج به دست آمده در استقلال را شروع کار در یک دوره جدید توصیف کرد و افزود : برای رسیدن به این مرحله ، نشست های بسیار خوبی با هیات مدیره باشگاه داشتیم تا هماهنگی های لازم انجام شود تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم .


شفر با بیان این مطلب که 50 سال در فوتبال فعال است و 32 سال آن را به عنوان مربی در این رشته فعالیت کرده است ، گفت : می خواهم سفیر فوتبال ایران باشم .

او در بخش دیگری از سخنانش به ارتباط دوستانه بازیکنان و مربیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود : فارغ از نتایج دربی ها ، بازیکنان هر دو تیم رفتار دوستانه ای دارند و واقعیت این است که همه ما برای موفقیت سخت کار می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار