مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل:

باند فرودگاه اردبیل جهت بهسازی بسته می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: باند اصلی فرودگاه اردبیل جهت بهسازی از اول اردیبهشت ماه سال‌جاری بسته خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۹۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
باند فرودگاه اردبیل جهت بهسازی بسته می‌شود

فخرالدین هاشمی اظهار کرد: پروژه بزرگ بهسازی باند ۱۵/۳۳،استریپ پروازی،تاکسی وی ،اپرون و سیویل و رک روشنایی با انتخاب پیمانکار و تحویل زمین عملا شروع می‌شود و این باند از اول اردیبهشت ماه امسال بسته خواهد بود.

وی گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده در زمان بسته شدن باند از باند دوم این فرودگاه (۰۷/۵) با کمترین وقفه در پروازها استفاده خواهد شد و احتمال تاخیر و ابطال بعضی پروازها دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: مدت زمان پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه ۱۵ماه و اعتبار آن نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

هاشمی افزود: قابل ذکر است روند اخذ مجوز برای این پروژه بسیار طولانی و سخت بوده و اقدام به انجام عملی آن نیز علاوه بر اشتغال‌زایی، زمینه‌ساز رشد و توسعه استان اردبیل خواهد بود.

وی بیان کرد: از تمامی مردم استان خواهشمندیم که با صبر و شکیبایی خدمتگزاران خود را در اجرای این پروژه بزرگ در این اداره کل همراهی کرده تا شاهد تحولی بزرگ در این استان باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار