شهردار قم: فاز نخست قطار شهری قم باید تا پایان سال 97 تکمیل شود

قم (پانا) - شهردار قم با تاکید بر اینکه 5.2 کیلومتر قطار شهری باید تا پایان سال تکمیل شود گفت: با خودباوری که به وجود آمده امیدواریم فاز نخست پروژه را بتوانیم تا پایان سال به سرانجام برسانیم.

کد مطلب: ۸۰۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردار قم: فاز نخست قطار شهری قم باید تا پایان سال 97 تکمیل شود

مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی ، با تاکید بر اینکه امروز شهرداری ارگانی خدمت‌گذار است اظهار کرد: تلاش ما بر این است که حلال و حرام را در سیستم کاری خود را رعایت کنیم و تمام عزم خود را بر مدیریت درآمد و هزینه گذاشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید روزانه 6 میلیارد تومان از مردم هزینه دریافت کرده و در شهر هزینه کند خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که با کمترین مشکل و رعایت حقوق مردم ضمن کسب درآمد اهداف مدیریت شهری و خدمت به مردم قم را به پیش ببریم.

شهردار قم با اشاره به اقدامات شهرداری در بخش‌های مختلف اظهار کرد: اقدامات زیادی در حوزه‌های زیرساختی، فضای سبز، مدیریت پسماند و... انجام شده و وحدت و انسجام خوبی در شهر شکل گرفته تا بتوانیم اقدامات مناسبی را در شهر رقم بزنیم.

وی با اشاره به برنامه جدی شهرداری برای تکمیل پروژه عماریاسر تصریح کرد: این پروژه در مرکز شهر و بافت فرسوده قریب به 1.5 کیلومتر طول دارد که از بلوار معلم تا میدان سپاه اجرایی خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه ادامه بلوار سمیه تا خیابان آذر نیز در بافت فرسوده در دستور کار شهرداری است افزود: حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه شهرداری برای سال 96 بود که امسال نیز همین مقدار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار