واژگونی خودروی پرشیا در بزرگراه بابایی و مصدومیت ۲ نفر

تهران (پانا)- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی و مصدومیت ۲ نفر خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی خودروی پرشیا در بزرگراه بابایی و مصدومیت ۲ نفر

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا، در تشریح جزییات حادثه گفت: ساعت ۲۳:۰۴ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی، ‌ نرسیده به خروجی حکیمیه به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام شد و ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در محل مشاهده شد که یک دستگاه پژو پرشیا با دو سرنشین جوان حدودا ۳۰ ساله از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و شکستن بخشی از آن به صورت نیمه‌واژگون قرار گرفته است، افزود: هر دو سرنشین به شکل خطرناکی در خودرو محبوس شده بودند و آتش نشانان بلافاصله عملیات رهاسازی را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و این دو سرنشین را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: این افراد در شرایطی که وضعیت وخیمی داشتند و تقریبا علائم حیاتی در آنها مشاهده نمی‌شد، به مراکز درمانی منتقل شدند تا وضعیت آنها توسط کادر پزشکی بررسی شود.

وی در پایان گفت: در نهایت خودرو، ‌ به محل امن منتقل شد و عملیات در ساعت ۰۰:۲۷ به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار