پذیرش بیش از 54 هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مراکز اسکان فرهنگیان تا روز پنجم ایام نوروز پذیرای بیش از 54 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی بودند.

کد مطلب: ۸۰۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از 54 هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

ابراهیم محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان با همراهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل از مدارس مجری طرح اسکان فرهنگیان و درمانگاه فرهنگیان در شهرستان ارومیه بازدید کرد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان در بازدید از مدارس طلوع دانش و شهدا ارومیه اظهار کرد: مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان پنجمین روز ایام نوروز پذیرای بیش از 54 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی بودند.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای مهاباد، ارومیه، ماکو و خوی به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان بوده اند.

محمدی افزود: این تعداد مسافر در قالب 5هزار و 931 خانوار در تعداد ۲۴۸ کلاس ویژه و ۵۲۲ کلاس «الف»و۷۶ کلاس نوع «ب» با امکانات و خدمات هر اتاق شامل یخچال، تلویزیون، فرش و موکت و کولر در اتاق ها اسکان می یابند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جاذبه های فراوان گردشگری و تاریخی دارد، ادامه داد: تعداد پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: امسال کیفیت اسکان در سطح قابل قبولی افزایش یافته و رضایت مسافرین و گردشگران را به همراه داشته است.

وی افزود: بروشورهایی حاوی نقشه و راهنمای مناطق جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی و نیز اطلاعات جامعی از آذربایجان غربی برای رفاه بیشتر به مسافران ارائه می شود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان همچنین در بازدید از درمانگاه فرهنگیان ارومیه، گفت: ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی بویژه فرهنگیان عزیز باید در اولویت درمانگاه فرهنگیان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار