پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سال نو

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی سال نو را به جامعه فرهنگیان ، اولیاء و دانش آموزان استان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۸۰۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سال نو

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد،سید نظام مرادی در پیامی سال نو را به جامعه فرهنگیان ، اولیاء و دانش آموزان تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

همکاران ارجمند، اولیاء گرانقدر و دانش آموزان گرامی کهگیلویه و بویراحمد با سلام و تبریک آغاز سال نو ، فصل شکفتن دوباره طبیعت و آرزوی همگامی و همراهی دل و جان با این خجسته بهار .

طبیعت معلمی است که فصل به فصل درس هایش را با طمانینه و حکمت می آموزد، که با بهره جستن از این فرصت ها به رویش دوباره نیکی ها بیاندیشیم.

در سالی که گذشت فرهنگیان معزز ، همراه و همگام با سایر اقشار مردم با حضور در عرصه اجتماع و تربیت انسانهای فرهیخته و خردمند و دارای فضایل ناب انسانی در تحقق شعار سال خدمت نموده اند و امیدوارم در سالی که در پیش است شاهد رشدفزاینده ی کشور برای تقویت پایه‌های امنیت ملی و رفاه اجتماعی ،سلامت،بهداشت ، آموزش بوده و شاهد زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از امکانات داخلی و خارجی برای پیشرفت کشور و بهبود زندگی جامعه‌مان در همه عرصه‌ها باشیم و با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع گردد.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار