نماینده شهرستانهای بویر احمد و دنا :

آموزش وپرورش برای توسعه گردشگری نقش خود را به خوبی ایفا کرده است

نماینده شهرستانهای بویر احمد و دنا در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد گفت: آموزش وپرورش برای توسعه گردشگری نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

کد مطلب: ۸۰۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش برای توسعه گردشگری  نقش خود را به خوبی ایفا کرده است

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، در این بازدید که فرماندار شهرستان بویر احمد ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،مسئول میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نیز حضور داشتند، غلام محمد زارعی با ابراز رضایت از عملکرد ستاد اسکان خواهان همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر با آموزش و پرورش شد .

نماینده شهرستانهای بویر احمد ودنا در مجلس شورای اسلامی دراین بازدید از تمامی دست اندرکاران واعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویر احمد تشکر کرد و بر فراهم نمودن امکانات مناسب برای اسکان و میزبانی از میهمانان نوروزی شهرستان تاکید کرد: امیدوارم مسافرانی که به این شهرستان گردش پذیر مسافرت می کنندخاطرات خوبی را از این شهرستان داشته باشند.

زارعی عنوان کرد: یکی از مواردی که می تواند به تعریف شهرستان بویر احمد کمک کند توجه به زیرساخت های گردشگری است که آموزش و پرورش به خوبی توانست با در اختیار نهادن مدارس در این بخش ایفای نقش کند.

طی این بازدید میهمانان نوروزی شهرستان نیز انتقادات و پیشنهادهای خود را در جهات بهبود شرایط مراکز و آسایش و رفاه بیشتر و مطلوب مسافرین بیان نمودند.

حسن زاده مدیر و عباسی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش هم با ارائه گزارشی از روند این ستاد خواهان مساعدت ببیشتر و تجهیز مدارس برای پذیرایی از مهمانان نوروزی وایام تابستان شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار