استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

کاهش ۲۶ درصدی حوادث فوتی جاده ای در نیمه نخست تعطیلات نوروزی

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی از کاهش آمار حوادث و تلفات جاده ای در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در جاده های برون شهری استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۲۶ درصدی حوادث فوتی جاده ای در نیمه نخست تعطیلات نوروزی

علی رضا رشیدیان در این زمینه گفت: آمار تصادفات منجر به فوت در طول جاده های استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته 26 درصد کاهش دارد و آمار فوت شدگان این حوادث هم 19 درصدی نسبت به تعطیلات نوروزی سال قبل در این زمان کمتر شده است.
به گفته وی ، آمار تصادفات جرحی هم در این مدت 11 درصد کاهش دارد و تعداد مجروحان این حوادث هم 13 درصد کاهش را نشان می دهد.
استاندار خراسان رضوی حضور 110 پایگاه اورژانس در طول جاده ها ها و سرعت عمل خوب در امدادرسانی به موقع و نیز 44 پایگاه امدادی بین شهری، کوهستانی و هوایی هلال احمر در این ایام در طول محورهای استان را عامل موثری در این زمینه دانست و گفت : امداد رسانی در زمان طلایی در حوادث از اهمیت زیادی برخوردار است که در این راستا تلاش خوبی از سوی بخش های امدادی انجام شده است.
وی عنوان کرد: خدمات امدادی دستگاه های مربوطه در طول محورهای استان نسبت به سال قبل از رشد و ارتقا خوبی برخوردار است .
وی اظهار کرد : به منظور تسریع و تسهیل خدمات رسانی به حوادث سه بالگرد امداد ونجات متعلق به دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و سبزوار و نیز نیروی انتظامی در این زمینه در استان فعال هستند .
به گفته وی ، پلیس راه و راهداری هم در قالب اکیپ های ثابت و سیار در طول محورهای استان حضور گسترده ای دارند و با تخلفات حادثه ساز به سرعت و شدت برخورد می کنند که خود در کاهش مخاطرات جاده ای و بروز حوادث موثر است.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه بخش های اجرایی استان دراین ایام فعال هستند و وظایف خود را در راستای تامین امنیت و رفاه زائران به بهترین نحو انجام می دهند ، گفت : این آمادگی باید با قوت تا انتهای تعطیلات ادامه یابد و همه در راستای فراهم کردن سفری خوش و ایمنی برای زائران و مسافران رضوی تلاش نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار