مدیر آموزش و پرورش نطنز خبر داد:

اسکان بیش از دو هزار و 500 مسافر نوروزی تا پایان چهارم فروردین ماه

نطنز(پانا)_چاوش پور مدیر اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: امسال تعداد 15 آموزشگاه با 90 کلاس درس و با امکانات و تجهیزات مناسب در رده های ویژه، الف و ب، آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی که به شهرستان نطنز سفر می کنند، مهیا شده است.

کد مطلب: ۸۰۹۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از دو هزار و 500 مسافر نوروزی تا پایان چهارم فروردین ماه

رضا چاوش پور در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: از 27 اسفند‌ماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه سال جاری ستاد اسکان مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد تا بتواند با استفاده از ظرفیت های موجود خاطره های خوشی را برای مسافران رقم بزند.

مدیر اداره آموزش و پرورش نطنز، افزود: امسال تعداد 15 آموزشگاه با 90 کلاس درس و با امکانات و تجهیزات مناسب در رده های ویژه، الف و ب، آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی که به شهرستان نطنز سفر می کنند، مهیا شده است.

وی با بیان این که تا پایان چهارم فروردین ماه بیش از دو هزار و 500 مسافر نوروزی در مدارس نطنز اسکان داده شده اند، گفت: بیشترین مسافران در این مدت از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران ،کردستان، فارس و کرمانشاه بوده اند.

چاوش پور بیان کرد: تاکنون شاهد افزایش 25 درصدی مسافران نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم و این نشان از مهمان نوازی مردم خون گرم شهر نطنز و ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب ستاد اسکان شهرستان نطنز مستقر در آموزش و پرورش، دارد.

وی افزود:: برای استمرار مطالعه دانش آموزان در ایام نوروز و پرهیز از وقفه در امر یادگیری و مرور دروس، آموزش و پرورش نطنز برای دومین سال پیاپی اقدام به دائر کردن پایگاه های مطالعات نوروزی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه پسران در کانون شهید مطهری و پایگاه دختران در دبیرستان هاجر مستقر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار