معاون فرماندار رودان:

رودان با جاذبه های بکر گردشگری منطقه ای مستعد برای سرمایه گذاری است

رودان(پانا) - معاون فرماندار رودان گفت: رودان دروازه قدمت، تاریخ و فرهنگ و با وجود مناطق بکر گردشگری، بهشت جنوب منطقه ای مستعد برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۰۸۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رودان با  جاذبه های بکر گردشگری منطقه ای مستعد برای سرمایه گذاری است

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع در جشن نوروزگاه هرمزگان در جمع مهیمانان نوروزی در بندرعباس با تبریک عید باستانی نوروز به هم میهنان ، آرزوی سالی همراه با سربلندی و بهروزی برای آنها در جای جای ایران اسلامی کرد.

معاون فرماندار رودان در ادامه ابراز امیدواری کرد: بیان دستاوردها و جاذبه های شهرستان رودان در جشن نوروزگاه هرمزگان باب فتحی برای حضور پرشور میهمانان نوروزی در این شهرستان باشد.

وی ادامه داد:با تولید بالغ بر 2 درصد لیمو ترش جهان در رودان و اشتغال بیش از 90 درصد جمعیت شهرستان به کشاورزی در بیش از 43 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات کشاورزی این منطقه مبدل به قطب کشاورزی هرمزگان شده است.

کورش نیک طبع بیان داشت: شهرستان رودان با وجود اماکن و بقاع متبرک یکی از شهرستان های بنام استان به لحاظ وجود امامزادگان متعدد است و تنها بارگاه مقدس امامزاده سید سلطان محمد به عنوان قطب گردشگری در این شهرستان در ایام نوروز همه ساله قریب به یک میلیون زائر را به سوی خود جذب می کند.

نیک طبع به وجود چندین قلعه ای تاریخی به مانند قلعه کمیز در شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود این بناهای تاریخی، تاریخ رودان را با بیش از 3 هزار سال قدمت به دوران ایلامی یان متصل می کند.

وی تصریح کرد: در نوروز 96 بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مناطق دیدنی، تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان رودان بازدید کردند و در نوروز 97 نیز با توجه به آمارهای اقامت های روزانه، تاکنون حضور میهمانان نوروزی افزایش قابل توجه ای داشته است.

معاون فرماندار رودان خاطرنشان کرد: با وجود مناطق بکر گردشگری، بهشت جنوب منطقه ای مستعد برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است.

وی در پایان از تمامی میهمانان نوروزی و هموطنان عزیز برای بهره از جاذبه های متعدد شهرستان رودان در بخش های مختلف دعوت کرد و گفت: هموطنانمان در این ایام فرصت ارزشمند حضور در جمع مردم میهمان نواز رودان را از دست ندهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار