مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

پذیرش بیش از ۱۴۲ هزار نفرروز مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در تعطیلات نوروزی سال نود و هفت، تاکنون ۱۴۲ هزارو ۲۱۶ نفر روز مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرفته شده اند.

کد مطلب: ۸۰۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از ۱۴۲ هزار نفرروز مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان

محمد محسن بیگی با تبریک سال ۱۳۹۷، سال "حمایت از کالای ایرانی"، گفت: میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در 441 مدرسه در قالب پنج هزار و 160 کلاس درس، خوابگاه، اردوگاه های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه های معلم، سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس در این استان پس از تجهیز و آماده سازی پذیرش می شوند.

وی گفت: در پنجمین روز از تعطیلات نوروزی سال نودو هفت، ۱۱هزارو ۹۸ مسافر نوروزی در قالب ۲ هزارو ۸۹۵ خانوار و ۲۵هزارو ۵۲۵ نفرروز مسافر نوروزی در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.

محسن بیگی با اشاره به آمار کلی مسافران پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: ۱۶هزارو ۶۲ خانوار در قالب ۶۱ هزارو ۸۳۳ نفر از ابتدای پذیرش در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرفته شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: تاکنون شهرستان های کرمان شامل نواحی یک و دو، سیرجان، راور، انار، شهربابک به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور یک هزار و 525 نفر عوامل ستادی و اجرایی، ۲۴ اسفند۱۳۹۶ افتتاح و تا 13 فروردین سال جاری پذیرای میهمانان نوروزی در مناطق و شهرستان های مختلف این استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار