جاسوسی به سبک آمریکایی در شبکه هیسپان تی وی

تهران (پانا) - جاسوسی هدفمند و دیجیتالی توسط دولت آمریکا از شهروندان این کشور و همچنین مقامات و شهروندان کشورهای دیگر سوژه مستند «مراقبت آمریکایی» است که به پخش هیسپان تی وی رسیده است.

کد مطلب: ۸۰۸۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جاسوسی به سبک آمریکایی در شبکه هیسپان تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند مراقبت آمریکایی (America's Surveillance State) به صورت تحلیلی و جستجوگرایانه به بررسی پدیده کنترل و جاسوسی هدفمند و دیجیتالی توسط دولت آمریکا می پردازد.

در این مستند خواهیم دید که پس از افشا گری های Snowden درباره نقض حریم خصوصی افراد، این مسئله در کنگره، بین مردم و همچنین کمپانی های مرتبط با تکنولوژی و اطلاعات و دیگر نهادهای آزادی خواه به جنجالی بزرگ تبدیل شده است.
این مستند درخلال مصاحبه با کارشناسان به دنبال پاسخی برای سوالات بسیاری است که درباره تهدید حریم خصوصی و فضای اینترنت و صلح جهانی مطرح می شود. در این مستند همچنین شیوه تامین بودجه برای فعالیت های جاسوسی، چگونگی رشد فعالیت های NSA و تاثیر حادثه 11 سپتامبر بر گسترش کنترل فضاهای شخصی بررسی می شود.
مستند مراقبت آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی دنی شچر Danny Schechter ، محصول سال 2014 شبکه پرس تی وی است که در دو قسمت 25 دقیقه ای از دوشنبه 6 فروردین ساعت 7:30 به آنتن شبکه هیسپان تی وی می رسد و در ساعات 14:30 و 20:30 همان روز بازپخش خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار