دیدار دوستانه ملی؛ شوک تاریخی شیلی به قاتل ایتالیا

تهران (پانا) - دو تیم حاضر در جام جهانی 2018 دیدارهای دوستانه امروز خود را با شکست تمام کردند.

کد مطلب: ۸۰۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ شوک تاریخی شیلی به قاتل ایتالیا

در ادامه روزهای فیفادی ماه مارس امروز یازده دیدار در ساعت‌های مختلف برگزار شد.

در مهمترین دیدار امشب، سوئد که در پلی آف رسیدن به جام جهانی دست به کاری بزرگ زده بود و ایتالیا را از رسیدن به جام جهانی 2018 بازداشته بود در حضور هوادارانش به مصاف شیلی یکی از غایب‌های بزرگ جام جهانی رفت.

نیمه اول با برتری مطلق شیلی بود و این تیم در دقیقه 22 توسط آرتور ویدال به گل رسید اما یک دقیقه بعد توینسون کار را به تساوی کشید تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن روند. نیمه دوم جریان بازی تغییری نداشت و باز هم این تیم مهمان بود که سوئد را کاملا تحت فشار قرار داده بود و سرانجام در دقیقه 90 شیلی به گل دوم رسید.

بالادوس در دقیقه 90 گل دوم و برتری شیلی را وارد دروازه نوردفلت کرد تا دومین بازی تاریخ دو تیم با برتری 2 بر یک شیلی تمام شود. دیدار اول سوئد و شیلی 12 سال قبل در جدالی دوستانه به تساوی یک بر یک منجر شده بود.

در سایر بازی‌های مهم عصر روز گذشته کره جنوبی یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 مهمان ایرلند شمالی بود و با شکست 2 بر یک از زمین خارج شد. کره‌ای‌ها در این دیدار ابتدا دقیقه 7 توسط چونگ هان به گل رسیدند اما مدافع این تیم در دقیقه 20 به اشتباه دروزاه خودی را باز کرد تا بازی مساوی شود و به رغم برتری کره جنوبی در تصاجب توپ، نیمه اول با تساوی تمام شود.

در نیمه دوم کره جنوبی کاملا تیم برتر زمین بود و 13 موقعیت گل داشت در حالی که تیم میزبان تنها 2 موقعیت در این نیمه خلق کرد اما دقیقه 86 اسمیت گل برتری میزبان را به ثمر رساند تا ایرلند شمالی با برد 2 بر یک از زمین خارج شود.

نتایج سایر دیدارها

ارمنستان صفر - استونی صفر

بوتسوانا یک - لسوتو صفر

کانادا یک - نیوزیلند صفر

گرجستان 4 - لیتوانی صفر

زامبیا صفر - آفریقای جنوبی 2

کنیا 2 - کومور 2

قطر 2 - سوریه 2

اسرائیل 1 - رومانی 2

کوزوو 1 - ماداگاسکار صفر

توگو 2 - ساحل عاج 2

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار