استاندار اردبیل: اصلاح رفتارهای رانندگی نیازمند اطلاع‌رسانی هدفمند هشدارهای ترافیکی است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: بهبود و اصلاح رفتارهای رانندگی و ترافیکی نیازمند برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی هدفمند هشدارهای ترافیکی است.

کد مطلب: ۸۰۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اردبیل: اصلاح رفتارهای رانندگی نیازمند اطلاع‌رسانی هدفمند هشدارهای ترافیکی است

اکبر بهنام‌جودر جریان بازدید از پاسگاه پلیس‌راه اردبیل ـ مغان اظهار داشت: حضور هدفمند، پررنگ و اثربخش مأموران پلیس‌راه در جاده‌های استان اردبیل شایسته قدردانی و قابل تحسین است.

وی گفت: امنیت و آرامش سفر به خوبی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل قابل لمس و مشاهده است که این امر در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدمات‌رسانی و متولی در این حوزه در سطح استان محقق شده است.

استاندار اردبیل با تاکید بر ضرورت توسعه و کیفی‌سازی برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی هدفمند هشدارهای ترافیکی با هدف بهبود و اصلاح رفتارهای رانندگی و ترافیکی افزود: تدبیر، درایت و همت مسئولانه پلیس راه اردبیل در ارتقای فرهنگ ترافیکی و تأمین آرامش سفر شایسته ارزش‌گذاری است که تداوم این موضوع مورد تأکید است.

بهنام‌جو با پیشنهاد ایجاد و استقرار ایستگاه‌های صلواتی در طول محورهای استان به منظور پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی بیان کرد: این اقدام گامی موثر در راستای رفع خستگی و خواب آلودگی رانندگان و پیشگیری از حوادث رانندگی است.

وی تصریح کرد: باید با همگامی، همدلی و تعاملات مثبت و سازنده فراسازمانی تلاش کنیم تا مسافران و میهمانان نوروزی لحظات شاد و دل‌انگیزی در استان اردبیل سپری کنند که در اینحوزه انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها با آمادگی لازم خدمات مناسبی را به گردشگران ورودی استان ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار