مدیر آموزش و پرورش رودان در گفت و گو با پانا:

بیش از هزار و 471 میهمان نوروزی در مدارس رودان اسکان داده شدند

رودان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودان از اسکان بیش از هزار و 471 میهمان نوروزی در چهارمین روز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۸۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از هزار و 471 میهمان نوروزی در مدارس رودان  اسکان داده شدند

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان با اشاره به اسکان بیش از هزار و 471 میهمان نوروزی در قالب 409 خانوار در پایان چهارمین روز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان گفت: با توجه به موقعیت جغراقیای شهرستان رودان، طبیعت سبز، آب و هوای معتدل رودان در فصل بهار و قرارگرفتن آن در محور مواصلاتی کرمان - بندرعباس برای اکثر مسافران موقعیتی مناسب جهت استراحت می باشد که این مورد باعث استقبال خوب میهمانان نوروزی از این شهرستان شده است.

وی با اولویت قرار دادن تکریم مراجعین در زمان پذیرش و اقامت در شهرستان، افزود: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان رودان 29 اسفند 96 آغاز بکار کرد و در حال حاظر 12 آموزشگاه با 71 اتاق درجه ویژه و الف در بخش شهری و روستای زیارت امامزاده سید سلطان محمد(ع) آماده ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان و سایر میهمانان نوروزی هستند.

مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: امسال 3 سالن ورزشی آموزشگاه های حضرت جوادالائمه(ع)، عترت و علامه امینی نیز برای مواقع اضطراری آماده شده است که در صورت بروز حوادث احتمالی مکان لازم برای اسکان مسافران مهیا باشد.

صفایی دهبارز در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی ستاد اسکان مسافران نوروزی، خاطر نشان کرد: بروشورهایی با موضوعات نقشه راه های مواصلاتی رودان، مسیرهای منتهی به پایگاه های اسکان و معرفی اماکن گردشگری شهرستان و استان بین مسافران توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار