فاطمه صفرپور: دختران نوجوان تکواندوکار ایران می‌توانند قهرمانی جهان را تکرار کنند

تهران (پانا)- سرمربی تیم ملی تکواندو دختران نوجوان ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند قهرمانی جهان را تکرار کند.

کد مطلب: ۸۰۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه صفرپور: دختران نوجوان تکواندوکار ایران می‌توانند قهرمانی جهان را تکرار کنند

فاطمه صفرپور سرمربی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان که پیش از این و در سال 2016 نیز توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی را برای تکواندو نوجوانان به ارمغان بیاورد و خود نیز عنوان بهترین مربی جهان را بدست آورد در خصوص شرایط تیم در آخرین روزهای باقی مانده در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تیم از اواخر دی‌ماه وارد اردو شد و با توجه به مدت زمانی که در اختیار داشتیم روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در دستور کار قرار دادیم. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی کردیم بر روی نقاط ضعف تکواندوکاران تمرکز کرده و تقص‌ها را کاهش دهیم، انشالله با جسارت و جنگندگی که اعضای تیم دارند بتوانیم بهترین عنوان را کسب نماییم.

وی با اشاره به حضور تیم در تورنمنت بین‌المللی ترکیه گفت: سعی کردیم پس از این مسابقات ایرادهای تکواندوکاران را برطرف نماییم و از آنها خواستم تا در میدان نترس مبارزه کنند؛ خدا را شکر در مسابقات ترکیه جنگنده عمل کردند و امیدوارم در جهانی نیز همینطور باشند.

صفرپور افزود: در رده‌سنی نوجوانان حفظ سکوی قهرمانی خیلی سخت‌تر از کسب آن است اما با جنگندگی و خودباوری که در بچه‌ها می‌بینم اگر شرایط خاصی به وجود نیاید می‌توانیم برای دومین بار عنوان نخست را به نام دختران ایرانی ثبت نماییم.

وی با بیان اینکه تیم از نظر روحی و روانی نیز شرایط خوبی دارد تصریح کرد: بچه‌ها در تورنمنت ترکیه از امتحان خود سربلند بیرون آمدند ونشان دادند برای کسب مدال از جان مایه می‌گذارند؛ به تک تک بچه‌ها ایمان دارم و می‌دانم می‌توانند بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر با اشاره به مسابقات کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها در سه وزن 44-، 63- و 63+ کیلوگرم حضور پیدا می‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد نیز آمادگی کاملی داریم اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد.

صفرپور اینطور ادامه داد: فکر می‌کنم مهمترین رقیبان ما، روسیه، چین تایپه، تایلند، آلمان، ترکیه، انگلستان و صربستان باشند اما ما تمامی رقبا را آنالیز کردیم و قطعا با توجه به این موضوع بچه‌ها با برنامه‌تر در میدان مبارزه عمل خواهند کرد.

وی در پایان گفت: از رییس فدراسیون و نایب رییس بانوان که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر می‍‌کنم؛ همچنین سال نو را به تمامی هموطنانم تبریک می‌گویم و از آنها می‌خواهم دعای خیرشان را از ما دریغ نکنند تا قهرمانی دور قبل را حفظ نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار