مسئول جمعیت هلال احمر اسلامشهر: مهم ترین وظیفه جمعیت هلال احمر آموزش اصول امداد و کمک های اولیه به مردم است

اسلامشهر(پانا) - مسئول جمعیت هلال احمر اسلامشهر از کسب رتبه نخست استانی در زمینه اجرای آموزش های تخصصی ،برگزاری دوره های عمومی امداد ونجات و پیش بیمارستانی این جمعیت خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مسئول جمعیت هلال احمر اسلامشهر: مهم ترین وظیفه جمعیت هلال احمر آموزش اصول امداد و کمک های اولیه به مردم است

فخرالدین محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا به تشریح فعالیت های مختلف امدادی و آموزشی مرکز اسلامشهرپرداخت و اظهار داشت: برنامه هایی که در جمعیت هلال احمر برگزار می شود، غالبا امدادی است، اما مهم ترین وظیفه حمعیت هلال احمر آموزش است .

وی در ادامه افزود: خوشبختانه هلال احمر اسلامشهر در زمینه آموزش، همکاری خوبی با ارگانهای گوناگون از جمله آموزش و پرورش دارد و با ایجاد کانون هایی در زمینه طرح دادرس و آمادگی حضور در المپیاد آن ، دانش آموزان را برای روزهای سخت، آماده خواهیم کرد .

مسئول جمعیت هلال احمر اسلامشهر به اجرای طرح خادم با هدف خانواده آماده در برابر مخاطرات اشاره کرد و گفت:با شناسایی 2500 خانواده در سطح محلات اسلامشهر که ضریب آسیب پذیری بالاتری را داشتند ،آموزشهای لازم با شناسایی نقاط امن به صورت مستمر داده شد، که این برنامه ادامه دارد.

محمدی به کسب رتبه های برتر هلال احمر اسلامشهر نیز پرداخت و تاکید کرد: در خصوص اجرای آموزش های تخصصی ، برگزاری دوره های عمومی امداد،نجات و پیش بیمارستانی رتبه اول استانی را کسب کردیم .

وی تصریح کرد: در برنامه های شهرستانی و استانی نیز پوشش امدادی مراسم ارتحال امام در چهاردهم خرداد، راهپیمایی بیست و دوم بهمن، روز قدس، 13 آبان ، طرح همای رحمت در ماه رمضان و پوشش تمام مسابقاتی که زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می‌شود، جمعیت هلال احمر اسلامشهر حضور کامل دارد .

محمدی در رابطه با طرح پوشش عیدانه نیز گفت: طرح نوروزی 97 از پانزدهم اسفند 96 آغاز و با حضور پنج تیم کادر داوطلب تا پانزدهم فروردین ماه سال جدید خدمات بین شهری را در قالب کانکس درمانی به حادثه دیدگان در ایستگاه های جاده احمد آباد و ورودی شهرستان اسلامشهر در میدان نماز ارائه خواهیم کرد.

مسئول جمعیت هلال احمر اسلامشهر ، ضمن تقدیر از همکاریهای خوب شهرداریهای اسلامشهر ، احمد آباد و چهاردانگه به مسافران نوروزی و هموطنان توصیه نمود: امیدوارم سال 97 برای مردم ایران سال خوب و به دور از حادثه باشد و با احتیاط رانندگی کنند که سالی کم تصادف و آرامی را داشته باشیم.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار