مدیرکل میراث فرهنگی قم: 65 هزار و 504 مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی قم اسکان یافتند

قم (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از اسکان 65 هزار و 504 تن از 24 اسفندماه سال گذشته تا دوم فرودین ماه سال جاری در واحدهای اقامتی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل میراث فرهنگی قم: 65 هزار و 504 مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی قم اسکان یافتند

عیسی رضایی مدیرکل این استان، روز جمعه در بازدید از واحدهای اقامتی قم اظهار داشت: از این تعداد 11 هزار و 450 تن در هتل ها، 8 هزار و 149 تن در هتل آپارتمان ها، 15 هزار و 312 تن در مهمانپذیرها و 30 هزار و 593 تن در خانه های مسافر اقامت یافتند.

او اضافه کرد: استان قم دارای 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت 12 هزار تخت در استان پذیرای مسافران نوروزی قم است.

او با اشاره به نظارت و بازرسی از خدمات رسانی واحدهای اقامتی قم گفت: کمیته بازرسی و نظارت روزانه به صورت مشترک با مرکز بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان قم و همکاری انجمن بین راهی، پذیرایی و گردشگری از مراکز اقامتی قم نظارت می کند.

او خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی می توانند انتقاد و پیشنهادهای خویش نسبت به تاسیسات گردشگری را با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir در گوشی های اندروید و IOS اعلام کنند تا کارشناسان رسیدگی کنند.

او به فعالیت پایگاه های اسکان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: 10 پایگاه در مبادی ورودی سطح شهر و نقاط پر تردد مسافران نوروزی فعال شده است تا مسافران نورزی را به واحدهای اقامتی قم راهنمایی کنند.

او گفت: برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی رفاهی، تفریحی و گردشگری صورت گرفته است تا بتوانیم رضایت مسافران نوروزی را در قم جلب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار