مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر خبر داد:

اکران نوروزی هفت فیلم در پردیس سینمایی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر از اخذ مجوز برای اکران هفت فیلم در ایام نوروز ۹۷ ودر مجموعه پردیس سینمایی اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران نوروزی هفت فیلم در پردیس سینمایی اسلامشهر

رضا عظیمی در این رابطه اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی سازمان فرهنگی شهرداری، پروانه نمایش هفت فیلم جذاب برای اکران نوروزی پردیس سینمایی فجر اسلامشهر از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد .

وی در ادامه بیان کرد: با بهره‌برداری از پردیس سینمایی فجر، شهروندان اسلامشهری امسال می‌توانند در تعطیلات نوروزی در یک محیط آرام و با نشاط در کنار افراد خانواده و دوستان به تماشای فیلم‌های جذابی که در سالن‌های این مجموعه سینمایی به نمایش در خواهند آمد، بنشینند .

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر تصریح کرد: فیلم‌های عیدانه یا نوروزی که مجوز اکران در پردیس اسلامشهر را اخذ کرده‌اند ،شامل به وقت شام، انیمیشن فیلشاه، خرگیوش، مصادره ، لونه زنبور، لاتاری و فراری میباشند .

عظیمی متذکر شد: بهره‌برداری از مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر به همت شهرداری شهرستان و با مساعدت ۷۰۰ میلیون تومانی موسسه سینمای شهر صورت گرفت.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار