همزمان با شروع تعطیلات نوروزی؛

استقبال کم نظیر فرهنگیان سراسر کشور از شهرستان دیلم

دیلم ( پانا ) همزمان با شروع سال 97 و فرارسیدن تعطیلات نوروزی، شهرستان دیلم به مقصد گردشگران و مسافران نوروزی از اقصی نقاط ایران تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۰۸۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استقبال کم نظیر فرهنگیان سراسر کشور از شهرستان دیلم

همزمان با فرارسیدن سال 97 و شروع تعطیلات، خیل عظیم مسافران از سراسر کشور به شهرستان دیلم روانه شده است که بخش قابل توجهی از آن‌ها را فرهنگیان تشکیل می دهند. در همین راستا، ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دیلم قبل از شروع سال آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز بوده است.

عباس امید مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت : تعداد ۴۵ آموزشگاه با بیش از۲۵۰ کلاس مجهز در شهرستان برای اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: از 223 کلاس موجود در شهر دیلم، تعداد 150 کلاس دارای درجه "الف" و 73 کلاس در درجه یندی "ب" قرار دارند. در شهر امام حسن نیز، از 58 کلاس حاضر، 8 کلاس دارای درجه "الف" و مابقی در درجه "ب" قرار دارند.

اما نکته جالب توجه، آمار فوق العاده پذیرش و ساماندهی مسافران در سه روز نخست کاری ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان می باشد. علی عباسیان، دبیر ستاد اسکان دیلم گفت : سه روز نخست تعطیلات از مجموع 5908 نفر، 975 نفر خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و سایر افراد و 4933 نفر در مدارس شهرستان دیلم پذیرش شدند .

با توجه به آمار رو به رشد ورود مسافران به شهرستان دیلم، انتظار می رود در روزهای آتی این آمار افزایش قابل توجهی داشته باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار