معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران خبر داد: حمایت از کالای ایرانی با خرید صنایع دستی

شهرری (پانا)- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به نامگذاری شعار امسال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی در خرید صنایع دستی تجلی می یابد.

کد مطلب: ۸۰۸۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران خبر داد: حمایت از کالای ایرانی با خرید صنایع دستی

محمد انشایی در این رابطه اظهار داشت: به طور متوسط در بخش صنایع دستی 2 تا 8 میلیون نفر(حدود 10 درصد) در کشور فعالیت دارند که این قشر سالانه ارز قابل توجهی را به داخل کشور وارد می کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم درسالجاری با خرید صنایع دستی در مناسبت های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر به تولیدات بومی و داخلی هنرمندان کشورمان توجه کنیم.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران همچنین به کمپین این نهاد مبنی برنوروز صنایع دستی عیدی می دهم اشاره کرد و گفت: این کمپین در دل شعار امسال رهبری تجلی دوچندانی خواهد یافت چرا که توجه به صنایع دستی می تواند هم اقتصاد کشور را شکوفا کرده و هم آثار با کیفیت و متنوع را در عرصه جهانی بیشتر معرفی کند.
انشایی همچنین در خصوص آغاز به کار نوروزگاه صنایع دستی تهران از دوم فروردین در ضلع شرقی برج آزادی خبرداد و گفت: نوروزگاه صنایع دستی با برپایی سیاه چادر از دوم تا 12 فروردین ماه پذیرای علاقه مندان است.
وی ادامه داد: در این ایام 12 نوروزگاه در سطح استان و در شهرستان های اسلامشهر، بهارستان، شهریار، شهرری، قرچک، پردیس، دماوند، فیروزکوه، شمیرانات و تهران در نظر گرفته شده است.
به گفته معاون صنایع دستی استان تهران در این نوروزگاه ها آیین ها، موسیقی نواحی، بازی های محلی وبومی در نظر گرفته شده است.
/خبرنگار:زهرا محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار