اجرای جشنواره نوروز خوانی در اماکن تاریخی جنوب تهران

معاون امور اجتماعی شهرداری منطقه 20 از اجرای جشنواره نوروز خوانی در اماکن تاریخی جنوب تهران با هدف حفظ و احیای مراسم های آئینی و ملی وایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای جشنواره نوروز خوانی در اماکن تاریخی جنوب تهران

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی در این رابطه اظهار داشت: اجرای جشنواره های نوروزخوانی در اماکن تاریخی و گردشگری از برنامه های ویژه ایام نوروز منطقه ۲۰ میباشدکه همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه آغاز سال نو، در کاروانسرای صفوی(شاه عباسی) اجرا شد.

وی در ادامه افزود: حفظ و احیای مراسم های آئینی و ملی، ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان و القاء حال و هوای نوروزی در شهر از مهمترین اهداف این طرح است که با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

مسلمی ادامه داد: بخشی از برنامه های ویژه ایام نوروز برای اقشار خاص پیش بینی شده،که اجرای جشنواره نوروزخوانی در مرکز بهاران و ویژه بهبودیافتگان از اعتیاد یکی از این برنامه هاست که همزمان با روز پایانی سال اجرا شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ یادآور شد: پایگاه های اطلاع رسانی نوروزی در ۵ موقعیت مهم فعال شده اند و اجرای تورهای رایگان ری گردی، دیدارهای نوروزی با خانواده معظم شهدا، عرضه محصولات صنایع دستی کارآفرینان هنرمند در کاروانسرای شاه عباسی، توزیع نقشه های گردشگری شهرری از دیگر برنامه های نوروزی است.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار