معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبرداد؛

اسکان بیش از 20هزار نفر روز درمدارس استان بوشهر تا قبل از نوروز 97

بوشهر ( پانا ) معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تا پایان روز سه شنبه 29 اسفند سال 1396، استان بوشهر پذیرای بیش از 20 هزار نفر روز در مدارس بوده است.

کد مطلب: ۸۰۸۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از 20هزار نفر روز درمدارس استان بوشهر تا قبل از نوروز 97

عبدالکریم سیاسی بیان داشت تمامی مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش در سراسر استان بوشهر آماده پذیرش میهمانان نوروزی از سراسر کشور می باشد.

نائب رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش استان بوشهر گفت : با آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی در استان امکان رزرو اینترنتی 70 درصد از ظرفیت مدارس و مراکز اقامتی وابسته به این اداره کل برای فرهنگیان سراسر کشور مهیا شد.

سیاسی با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی یادآور شد: در نوروز امسال 2هزارو 899 کلاس درس در قالب 385 مدرسه در این استان برای اسکان فرهنگیان و دیگر گردشگران آماده شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی امسال 25پایگاه برای پذیرش مسافران در مناطق 18گانه آموزش و پرورش فعال است.

سیاسی همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: تا پایان روز سه شنبه 29 اسفند، 8 هزار و 264 نفر در قالب 2 هزار و 296 خانواده ودر مجموع 20 هزار 653 نفرروز درمدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش استان اسکان داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار