استاندار اردبیل:

ایجاد 20 هزار شغل در سال جدید در استان اردبیل هدف گذاری شد

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: ایجاد 20 هزار شغل در سال جدید در استان هدف گذاری شده و از هم اکنون اقدامات جدی در این راستا شروع شده است.

کد مطلب: ۸۰۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 20 هزار شغل در سال جدید در استان اردبیل هدف گذاری شد

اکبر بهنامجو در حاشیه سفر به شهرستان خلخال افزود: این تعداد شغل در بخش های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی وخدمات برنامه ریزی شده و با حمایت جدی از تولید برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش خواهیم کرد.
وی تاکید کرد که با ایجاد پنجره واحد و استقرار نمایندگان تمامی دستگاههای ذیربط با صدور مجوز واحدهای تولیدی در استانداری اردبیل مسیر سرمایه گذاری را به کوتاهترین زمان ممکن تقلیل خواهیم داد تا فرصت های اشتغالزای بیشتری در استان ایجاد شود.
استاندار اردبیل اظهار کرد: راه اندازی کارخانه بلور و کریستال خلخال به جای کارخانه نئوپان این شهرستان با ایجاد اشتغال برای 200 نفر از بیکاران منطقه از جمله طرح های پیش بینی شده در این راستاست و عملیات راه اندازی این واحد صنعتی در روزهای آتی آغاز خواهد شد.
بهنامجو اظهار کرد: هم اکنون با حاکمیت فضای وحدت و همدلی در شهرستان خلخال مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان هموار شده و در سال 97 گام های بلندی در جهت توسعه همه جانبه آن برداشته خواهد شد.
وی در سفر خود به خلخال همچنین از منطقه نمونه گردشگری وتفرجگاه 'اندبیل' بازدید کرد و گفت: بزودی عملیات اجرایی مجموعه رفاهی، تفریحی وگردشگری این منطقه با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های استان آغاز واحداث تله کابین دو منظوره وپیست اسکی از اولویت های این طرح است.
استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت تکمیل راه در حال احداث خلخال به منجیل 'گیلان ) گفت: با تکمیل وبهره برداری از این طرح زیر ساختی راه برای ورود گردشگران شمال کشور به استان اردبیل هموار می شود.
بهنامجو اظهار کرد: این جاده با استفاده از پیمانکار توانمند در سال جدید شتاب گرفته و ظرف 2 سال تکمیل ودر اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی همچنین در دیدار با سید الیاس مرجایی پدر شهید و حافظ کل قران کریم گفت: آغاز اولین روز کاری در سال جدید در منزل شهید روحیه مضاعفی برای ارایه خدمات بیشتر وبهتر به مردم بوده وخانواده های معظم شهدا همواره هدایتگر و پشتیبان معنوی بسیار مناسبی برای مسوولان اجرایی هستند.
گفتنی است: شهرستان خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار