سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت نوروز ۹۷ پیامی صادر کرد

پیام سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت نوروز 97

بوشهر ( پانا ) سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و سال نو را تبریک گفت .

کد مطلب: ۸۰۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت نوروز 97

متن پیام مرتضی روان دوست سرپرست آموزش و پرورش بوشهر به شرح زیر است:

به نام خدا

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهـــــــــار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا ال احسن الحال

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است،آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.نوروز تولد دوباره طبیعت و یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی و محبت همراه با خرمی طبیعت و حرکت به سوی رشد و ترقی و طراوت دوباره است.اینک پس از گذشت یک سال از درکنار هم بودن و تلاش برای ساختن جامعه ای سالم و اخلاق مدار رو به سوی سالی جدید و شروعی دوباره داریم.

در این یک سال کاری،اتفاقات و حوادث تلخ و شیرینی رقم خورد که برخی از آنها مایه خرسندی و شادی آحاد جامعه ما و برخی نیز مایه عبرت و تجربه برای آینده بود.

امسال که موسوم به «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» بود، ملت رشید ایران من جمله فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در مراحل مختلف تاریخی و ملی در کنار هم موجبات تحکیم پایه های جامعه اسلامی و ماندگاری و درخشش نظام اسلامی شدند.

امروز خرسندیم که در کنار هم و بعد از تلاش یک ساله در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین، با عزمی راسخ خود را آماده ورود به سال جدید می کنیم.

سالی که باید همچون امسال بر مدار آگاهی و پیشرفت و امید استوار باشد و بیش از پیش نوید سازندگی و تعالی دهد وسالی که در آن با انسجام و همدلی افزونتر به سوی پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

دراین راستا با سپاس و قدردانی از زحمات تمامی همکاران و هم سنگران مجموعه آموزش و پرورش، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، به تمامی همکاران ارجمند، اولیا محترم و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار