مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در آئین ادای احترام به مقام شهدا:

پرچمی که به دست شهید افراشته شد با هیچ قدرتی به زیر نخواهد آمد

پاکدشت(پانا) - مدیر آموزش و پرورش پاکدشت تکریم مقام شهدا را از مهم ترین رسالت های امروز فرهنگیان و دانش آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۸۰۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پرچمی که به دست شهید افراشته شد با هیچ قدرتی به زیر نخواهد آمد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان ، محمد سیلسپور، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، به همراه رامین غلامعلی پور، معاون پرورشی و فرهنگی و همچنین علی کنشلو، کارشناس مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی این مدیریت، با حضور در آستان مقدس حضرت شاهزاده محمد (ع) و گلزار شهدای ده امام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی در ادامه این آئین ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای معزز ایران اسلامی، بهار را تجلی شکوه قدرت لایزال الهی در آئینه طبیعت دانسته و ضمن تبریک آغاز سال نو، تجدید دیدار با شهدا را یکی از مهم ترین فرصت های موجود برای خودشناسی برشمرده و گفت: امروز آرامش و امنیت این مرز و بوم مرهون فداکاری ها و از خود گذشتگی های کسانی است که از بن جان عشق به میهن را تا آسمان بی کران به پرواز درآورند.
وی ماندگاری نام و خاطره شهدا را از مهم ترین آثار خلوص نیت و تواضع شهدا در عرصه پیکار و مبارزه دانسته و با تأکید بر این امر که پرچمی که به دست شهید برافراشته شده است، با هیچ قدرتی به زیر نخواهد آمد، افزود: شهدای شریف و گرانقدر ایران اسلامی تا پای جان در مسیر ادای تکلیف گام برداشتند و با هر قطره خونی که در راه دفاع از میهن هدیه کردند، مسئولیت هر ایرانی را برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دوچندان ساختند.
سیلسپور با ادای احترام به مقام شهدای معلم، شهدای معلم را طلایه داران مسیر دانش و آگاهی دانسته و با اذعان به این امر که خون شهید نهال علم و آگاهی را آبیاری می کند، ادامه داد: مردم جامعه ای که ریشه های آن در خاک آگاهی و خرد و خردورزی محکم شده است، بر روی جهل و عصیان خط بطلان می کشند و اندیشه خویش را از مرزهای جغرافیایی عبور خواهند داد.
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در ادامه با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم این شهرستان، ضمن تکریم مقام والای این عزیزان با تأکید بر ای مفهوم که شهدای مدافع حرم در مسیر عباس (ع) گام بر می دارند، اظهار داشت: دشمنان نگون بخت انقلاب سرافراز اسلامی که به ظاهر از قدرت نظامی و تسلیحاتی ایران در هراس و واهمه هستند، هیچ گاه به درک عظمت و کارایی سلاح ایمان و عقیده ای که در سینه مرزداران این خاک پرگهر موج می زند، دست نخواهند یافت.
این مقام مسئول، ضمن آرزوی رهایی جهان از ظلم، بیداد و استبداد تصریح کرد: نوید رهایی جهان از زیر یوغ ظلم سال هاست که دل های با ایمان را به نور هدایت روشن نگاه داشته است.
وی ضمن تأکید بر ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا، با اشاره به این که انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار و حق طلبی می تواند به عنوان مهم ترین دستاورد برای دانش آموزان و فرهنگیان به حساب آید ویادآور شد: امروز باید زمینه های بحث و تبادل نظر دانش آموزان و فرهنگیان با خانواده های معظم شهدا فراهم آید تا اندیشه حق طلبی و دفاع از حق بر پیشانی تفکر جوانان این مرز و بوم حک شود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار