نشست صمیمانه فرماندار اسلامشهر با کارکنان فرمانداری

اسلامشهر (پانا)-نشست صمیمانه فرماندار اسلامشهر با کارکنان فرمانداری به مناسبت سال 97و فرا رسیدن بهار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمانه فرماندار اسلامشهر با کارکنان فرمانداری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،در این نشست که معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور فنی و عمرانی فرماندارنیز حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک ایام عید نوروز ودر سخنانی از زحمات معاونین فرماندار،بخشداران وپرسنل فرمانداری و بخشداریها در سال ۹۶ تشکر و قدردانی کرد .
وی در ادامه با اشاره به ارتقاء معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان و انتخاب وی به عنوان فرماندار شهرستان مهران از سوی وزیر کشور از تلاش های و فعالیت های موثر نظام ملک شاهی در فرمانداری اسلامشهر نیز تجلیل بعمل آمد .
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه بار اصلی مشکلات شهرستان به دوش فرمانداری است ،گفت: بحمدا... با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته بسیاری از مشکلات مردم که برای رفع آنها به فرمانداری مراجعه کردند ،برطرف شد .
وی در ادامه افزود: امیدوارم در سال جدید با همدلی و همکاری یکدیگر ضمن بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضایت باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم .
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ان شاءا... سال ۹۷ سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای مردم عزیز اسلامشهر، ائمه جمعه شهرستان، روسای ادارات و کارکنان دستگاههای اجرائی بویژه کارکنان فرمانداری، بخشداری ها و دهیاری ها باشد.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار