اولیای دم خواهان قصاص حمید صفت شدند

تهران (پانا) - جلسه صلح و سازش بین اولیای دم مقتول و رپر شناخته شده متهم به قتل بی‌نتیجه ماند.

کد مطلب: ۸۰۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دم خواهان قصاص حمید صفت شدند

به گزارش همشهری آنلاین، حمید صفت، رپر شناخته شده ایرانی، متهم است مرداد ماه امسال ناپدری خود را به قتل رسانده است. اولیای دم با رد امکان هر گونه صلح و سازش، خواهان قصاص متهم هستند.

رسانه‌های داخلی از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها برای ایجاد صلح و سازش و عفو حمید صفت، رپر شناخته شده ایرانی در پرونده اتهام به قتل او خبر داده‌اند.

در نخستین جلسه تلاش برای صلح و سازش در این پرونده که در دادسرای جنایی تهران برگزار شده، اولیای دم حاضر به گذشت نشده‌اند و درخواست قصاص خود را تکرار کرده‌اند.

گفته می‌شود حمیدرضا امیری صفت، معروف به حمید صفت، از رپرهای شناخته شده ایرانی، ۲۴ مرداد امسال در یک درگیری خانوادگی سبب مرگ ناپدری خود شده است و از آن زمان تاکنون به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد.

اولیای دم این پرونده می‌گویند اقدام حمید صفت قتل عمد بوده و خواهان قصاص او هستند. در مقابل این رپر ایرانی مدعی است که برای دفاع از مادرش وارد عمل شده و قصد کشتن ناپدری خود را نداشته و تنها برای ترساندن وی با او درگیر شده و فقط ضربه‌ای نه چندان محکم به صورتش زده است.

بر اساس گزارش‌ها، هوشنگ، ناپدری حمید صفت پس از این درگیری دچار مشکلات جسمی شده و پس از چهار روز در بیمارستان درگذشته است.

گفته شده علی‌رغم دستور قاضی شهریاری، قاضی رسیدگی کننده به این پرونده مبنی بر برگزاری جلسه صلح و سازش بین متهم و اولیای دم مقتول، تلاش‌ها برای جلب رضایت آنان نتیجه‌ای نداشته و آنها همچنان خواهان اجرای قصاص هستند.

به نوشته همشهری آنلاین، یکی از فرزندان مقتول که به نمایندگی از دیگر اولیای دم در این جلسه حضور داشته، با رد امکان هر گونه صلح و سازش گفته است قصاص متهم خواسته همه اولیای دم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار