معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس خبرداد:

اسکان بیش از 175هزار نفر روز درمدارس فارس/ پیش بینی یک هزار 680 مدرسه در فارس برای اسکان مهمانان نوروز

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: تاصبح روز اول فروردین افزون بر یکصدو هفتادو پنج هزار نفر روز مسافردر مدارس استان پذیرش واسکان داده شده اند.

کد مطلب: ۸۰۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از 175هزار نفر روز درمدارس فارس/ پیش بینی یک هزار 680 مدرسه در فارس برای اسکان مهمانان نوروز

غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه شهر شیراز با اعلام این خبرافزود: تمامی مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش در سراسر استان فارس آماده پذیرش میهمانان نوروزی از سراسر کشور می باشد .

نائب رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: با آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی در فارس ،امکان رزرو اینترنتی 70 درصد از ظرفیت مدارس و مراکز اقامتی وابسته به این اداره کل برای فرهنگیان سراسر کشور مهیا شد .

حق شناس با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان استان فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت:امسال دراستان 13 هزار وچهارصد و هفتاد دوکلاس درس درقالب بیش از یک هزار 680 مدرسه استان برای اسکان از زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز پیش بینی شده است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در استان فارس 68 پایگاه و در شیراز نیز 5 پایگاه استقبال وپذیرش میهمانان نوروزی فرهنگی دایر است .

وی افزود: از 28 اسفند تا 12 فروردین نیز 3هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرش و استقبال واسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروز فرهنگی در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش استان هستند .

حق شناس همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: تا صبح روز چهارشنبه اول فروردین ،58 هزارو 597 نفر در قالب 16 هزار و 277 خانواده ودر مجموع 175 هزار 792 نفرروز درمدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار