مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

۱۶۸۰ برنامه محتوایی با حضور معتکفین در مساجد استان تهران اجرا می شود

تهران (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از اجرا ۱۶۸۰ برنامه محتوایی در آئین اعتکاف با حضور معتکفین در مساجد استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۸۰ برنامه محتوایی با حضور معتکفین در مساجد استان تهران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، ضمن گرامیداشت مناسبت های ماه پر فضیلت رجب المرجب و برپایی سنت نبوی اعتکاف، به اعلام برنامه های این اداره کل در مساجد جامع با حضور معتکفین پرداخت و اظهار داشت: آئین اعتکاف ایام البیض در ۵۰۰ مسجد جامع، به سازماندهی ۹۸۵ نفر از مبلغین اشاره کرده و گفت: از این تعداد ۷۰ درصد را مبلغین و ۳۰ درصد را خواهران مبلغه تشکیل می دهند.

وی در ادامه از اجرای ۲۰۰ گفتمان دینی و جلسه پرسش و پاسخ برای جوانان، طلاب و دانشجویان معتکف خبر داد و افزود: ۱۳۰ حلقه معرفتی با موضوعاتی مانند عفاف و حجاب، سواد رسانه و آسیب های اجتماعی، با حضور معتکفین، برگزار و نیز ۵۰ مبلغ متخصص برای ارائه مشاوره دینی و موضوعاتی نظیر کاهش آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با فرق و ادیان به مساجد محل اعتکاف اعزام می شوند.

برپایی آئین جشن سالروز ولادت حضرت علی بن ابیطالب(ع) در ۱۳ رجب، آئین سوگواری و عزاداری سالروز وفات عقیله بنی هاشم زینب کبری (س) و قرائت دعای ام داوود در مساجد، توزیع اقلام آموزشی و نرم افزاری بین معتکفین، سازماندهی و معرفی ۳۰۰ مداح با هماهنگی کانون مداحان استان تهران از دیگر فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران است که حجت الاسلام نوری زاده به آنان اشاره کرد.

شایان ذکر است ،آئین اعتکاف در ایام البیض ماه رجب از ۱۳ تا ۱۵ رجب، مصادف با ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ در ۵۰۰ مسجد جامع استان تهران برگزار می شود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار