استاندار تهران :

استان تهران از هرحیث پذیرای مسافرین نوروزی است

شهر ری (پانا) - استاندار تهران از مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن زیارتی و جاذبه های گردشگری این استان دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استان تهران از هرحیث پذیرای مسافرین نوروزی است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، محمدحسین مقیمی، استاندار تهران، در حاشیه بازدید از عوارضی آزادراه تهران قم، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: پلیس، هلال احمر، اورژانس، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری منطقه ۱۹ و ۲۰ تهران، راهداری و راه و ترابری و همه دستگاه هایی که به نوعی در امر خدمات رسانی به مسافران نوروزی نقش دارند، به خوبی در سراسر استان تهران حاضر هستند و به مسافرانی که وارد این استان شده و یا خارج می شوند، ارائه خدمات می کنند.

وی در ادامه افزود: همه باید رعایت کنیم، که در موقع خستگی استراحت کرده و به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنیم، تا مسافرت های نوروزی خاطرات خوبی برای همه مسافران داشته باشد.

استاندار تهران خطاب به مسافرینی که از این استان به عنوان مسیر عبور برای مسافرت های خود استفاده می کنند، گفت: استان تهران مانند، بسیاری از نقاط کشور می تواند به دلیل میراث فرهنگی غنی، طبیعت بسیار خوب، مانند کوه دماوند، پارک ها و دیگر جاذبه های گردشگری، به عنوان هدف گردشگری انتخاب شود و از مسافران عزیز پذیرایی کند.

وی گفت: امام زاده صالح(ع) تجریش، حرم حضرت امام(ره) و بسیاری دیگر از اماکن زیارتی در این استان می تواند مقصد گردشگری مسافران و ادای احترام به امام(ره) باشد.

مقیمی با بیان این مطلب که استان تهران از هرحیث پذیرای مسافرین نوروزی است ،گفت: در استان تهران ظرفیت های کافی و لازم برای تبدیل شدن این استان به یکی از مقاصد گردشگری وجود دارد.

رییس ستاد اجرایی تسهیلات سفراستان تهران شهرستان های ری، دماوند، شمیرانات و فیروزکوه را یکی از مراکز اصلی جذب گردشگر در استان تهران برشمرد و اضافه کرد: همه شهرستان های استان به لحاظ داشتن مقصد گردشگری می توانند برای مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی جذاب باشند.

وی موضوع سرعت جذب گردشگر را دررونق صنعت توریسم در استان راهبردی دانست و گفت: متأسفانه اکثر مردم کشور استان تهران را به منزله استراحتگاه بین جاده ای تلقی می کنند، در حالی که استان و شهرتهران از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است.

این مقام مسئول ظرفیت های گردشگری موجود در استان را از سرمایه های منحصر به فرد تهران دانسته و گفت : شناسایی،طبقه ­بندی و برنامه ریزی برای توسعه گردشگری در شناساندن جاذبه های توریستی به مردم کشور ،دارای اهمیت بالایی است و راهی جز برنامه ریزی برای رسیدن به این هدف نداریم.

شایان ذکر است، در این بازدیدهدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران و حسین کتابدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر این استان، مقیمی را همراهی می کردند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار