رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل ورامین خبر داد:

نظارت دقیق برصنف آژانس های ورامین در ایام نوروز

ورامین (پانا)- رئیس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل ورامین از نظارت دقیق بر آژانس های ورامین در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت دقیق برصنف آژانس های ورامین در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار پاناشهرستان های تهران، ابوطالب شیرکوند، رئیس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل ورامین، در این رابطه اظهار داشت: با اشاره به جلسه مشترک با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا جنوب شرق استان تهران، در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که رعایت آن در ایام تعطیلات نوروز برای صنف آژانس های کرایه شهرستان ورامین ضروری و لازم الاجرا است.

وی در ادامه با بیان اینکه آژانس های کرایه ملزم به سرویس دهی مناسب و بدون وقفه در ایام تعطیلات نوروز هستند، افزود: عدم به کارگیری اتباع خارجی و رانندگان مجرد در واحد های صنفی آژانس از موارد بسیار مهم است که در صورت تخلف با آن برخورد می شود.

شیرکوند با اشاره به اینکه پخش موسیقی های مبتذل در خودروهای آژانس ممنوع است، گفت: در مورد رانندگان آژانس های بانوان لازم است که شئونات اسلامی از سوی این افراد رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه درصورت هرگونه تخلف با واحد صنفی متخلف برابر مقررات رفتار می شود، بیان داشت: نظارت دقیق بر صنف آژانس های ورامین در ایام نوروز صورت خواهد گرفت لذا خواهشمندیم نسبت به رعایت قوانین وموارد مطروحه نهایت توجه را داشته باشید.

رئیس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه، وانت بار و پارکینگ های شهرستان ورامین با بیان اینکه به دلیل حساس بودن فعالیت این صنف در ایام تعطیلات نوروز هم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات احتمالی در دسترس خواهد بود، افزود: شهروندان محترم و اعضای صنف می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ایام تعطیل مراتب را به مسئول مربوطه گزارش کنند تا به آن رسیدگی شود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار