فرماندار پیشوا :

توجه به مراکز تهیه و فروش مواد غذایی در سلامت مردم نقش مهمی دارد

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا از رستوران و غذاخوری ‌های سطح شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه به مراکز تهیه و فروش مواد غذایی در سلامت مردم نقش مهمی دارد

به گزارش خبرنگار پاناشهرستان های تهران، محمدکرم محمدی، فرماندار شهرستان پیشوا، با همراهی، مسئول کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر و روسای ادارات تعزیزات و صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان از صنوف رستوران و غذاخوری ‌های سطح پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدیدها با تاکید بر لزوم ارائه غذای باکیفیت به شهروندان و مسافران گفت: صاحبان و کارکنان رستوران ها نقش مهمی‌ را در تامین سلامت مردم بر عهده دارند و همواره باید رعایت اصول بهداشتی به منظور حفظ سلامت مشتریان در دستور کار آنان باشد.

فرماندار پیشوا گفت: توجه به مراکز تهیه و فروش مواد غذایی مانند رستوران ها و غذاخوری ها در سلامت مردم نقش مهمی دارد و این ‌توجه و نظارت باید در قسمت های مختلف از جمله نوع مواد و اقلام‌مصرفی، محیط آشپزخانه، میز تهیه غذا، ظروف، بهداشت فردی کارکنان و غیره صورت بگیرد تا از انتقال آلودگی‌ها به افراد جلوگیری و سلامت مردم تامین شود.

وی افزود: متولیان امر موظف به بازدیدهای مستمر از مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران ها هستند و با هر آنچه که سلامت مردم را به خطر بیندازد برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

محمدی در این بازدیدها ضمن تذکرات لازم بر لزوم ارائه غذای باکیفیت و با قیمت مناسب در رستوران ها و غذاخوری های شهرستان پیشوا ‌به ویژه در ایام‌ نوروز تاکید کرد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار