نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کالاهای ایرانی شاه‌کلید حل مشکلات کشور است

پاکدشت (پانا)- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این که حمایت از کالاهای ایرانی شاه‌کلید حل مشکلات کشور است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌ها کشور به سمت خودکفایی حرکت کنیم.

کد مطلب: ۸۰۸۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالاهای ایرانی شاه‌کلید حل مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، محمد قمی، نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالاهای ایرانی اظهار کرد: ایشان سال گذشته روی اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تأکید کردند، امسال هم به مسئله تولید ملی تأکید داشتند که نشان می‌دهد این امر مسئله مهم و اصلی کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه حمایت از کالاهای ایرانی شاه‌کلید حل مشکلات کشور است، تأکید کرد: دشمنان ایران همیشه با بهانه‌های واهی به دنبال تحریم کشور هستند، بنابراین برای اینکه بتوانیم به اقتصادمان رونق دهیم و وضعیت معیشت مردم را بهبود داده و برای جوانان ایجاد اشتغال کنیم باید به خودکفایی برسیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: حمایت از تولید ملی امر بسیار مهمی است که در بیان مقام معظم رهبری تبلور یافت، با اینکه در این امر مسؤولان باید تمام تلاش خود را انجام دهند اما مخاطب اصلی بیانات ایشان مردم بودند، بنابراین باید نهضتی مردمی ایجاد شود تا این شعار جامه عمل بپوشد.

وی با تأکید بر این امر که باید با استفاده و به‌کارگیری پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها سراسر کشور به سمت خودکفایی حرکت کنیم و با ایجاد اشتغال و خروج از رکود به اقتصاد خود سر و سامان دهیم، گفت: همه مسؤولان، تولیدکنندگان و مردم باید همه تلاش و اهتمام خود را در حمایت از کالاهای ایرانی به کار گیرند و در این راستا مسؤولان باید اقدام به برنامه‌ریزی کنند و مشکلات را از سر راه بردارند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس متذکر شد: باید از سوی متولیان امر، پژوهشی صورت بگیرد تا بدانیم که بیشتر به چه محصولاتی نیازمندیم و این امر که تولید چه محصولی صرفه اقتصادی دارد و ایجاد اشتغال می‌کند به تولیدکنندگان اطلاع‌رسانی شود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار