فرماندار ورامین در بازدید از نمایشگاه بهاره:

اتاق اصناف ورامین همواره بر فعالیت فروشندگان نظارت کامل دارد

ورامین (پانا) - فرماندار ورامین با حضور در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره، از روند خدمت رسانی به مردم در این نمایشگاه بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اتاق اصناف ورامین همواره بر فعالیت  فروشندگان نظارت کامل دارد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، محمدرضا یوسفی، فرماندار شهرستان ورامین، در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا، گفت : در این نمایشگاه ۵۰ غرفه از تولیدکنندگان شهرستان، مایحتاج عمومی مردم را به صورت مستقیم و بدون واسطه، در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه محصولاتی نظیر کیف و کفش، آجیل و خشکبار، البسه، لوازم منزل ، شیرینی و شکلات با بهترین کیفیت و قیمت پائین تر از بازار عرضه می شود.

یوسفی تصریح کرد: قیمت تمامی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از سوی اتحادیه های مربوطه کارشناسی شده و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز بر کیفیت و قیمت کالاها نظارت می کنند.

فرماندار ورامین گفت: به منظور کنترل بازار مصرف، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر در بازار حضور داشته و بر نحوه فعالیت اصناف نظارت مستمر دارند ضمن آن که مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به اطلاع بازرسان برسانند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار