فرماندار قرچک در پیام تبریک فرارسیدن سال جدید:

رأی قاطع به رئیس جمهور حاکی از رضایتمندی مردم از خدمات دولت بود

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک در پیامی ضمن خرسندی از همراهی مردم در سال ۹۶، پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد تا سال آینده، سال وحدت و تهی از تفرقه افکنی و نامهربانی ها باشد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رأی قاطع به رئیس جمهور حاکی از رضایتمندی مردم از خدمات دولت بود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران مسعود مرسلپور، فرماندار قرچک در پیام نوروزی خویش آورده است: سال ۹۶ با تمام سختی ها، فراز و نشیب ها و با تمام نامهربانی­هایی که به کارگزاران تدبیر و امید تحمیل شد، رو به اتمام است. خرسندیم از اینکه بهترین اتفاق سال ۹۶ همراهی و همدلی مردم بود و همین قوتی برای خدمتگزاران محسوب شد تا علیرغم وجود نامهربانی ها، دست از تلاش برندارند.

سال ۹۶ اتفاقات خوب و نویدبخشی در حوزه های مختلف در شهرستان قرچک و کل کشور رقم خورد که از جمله آن می توان به برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و رأی قاطع به حجت الاسلام روحانی که حاکی از رضایتمندی مردم از خدمات دولت بود، اتمام ساخت بیمارستان، اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب که قرار است در هفته دولت سال ۹۷ راه اندازی شود، پیشرفت شهرک صنعتی و راه اندازی کارخانجات، افزایش مدارس، ارتقای کیفیت علمی دانش آموزان، شکوفایی ورزش و درخشش ورزشکاران در میدان های مختلف و گسترش کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد. همچنین با اقداماتی خوبی که در روستاها رقم خورد و نظیر آن در کشور کمتر وجود دارد، مهاجرپذیری از روستا به شهر به صفر رسید.

در سال ۹۶، روحانیون بزرگوار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فعالان سیاسی و اجتماعی، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، خیرین، کارگران، فرهنگیان، بازنشستگان، صنعتگران، کارآفرینان، بانوان، کارمندان، اساتید دانشگاه و دانشجویان، نخبگان، کشاورزان، پزشکان، جامعه مهندسین و همه و همه پا به پای دولت آمدند و دست از تلاش برنداشتند تا از بار مشکلات کاسته شود. البته مشکلاتی هم هنوز وجود دارد که رفع نشده و ما آن را قبول داریم.

در کنار این همراهی بی مثال مردم، عده ای نیز نه تنها ما را در میدان سختی ها تنها گذاشتند بلکه بر طبل تفرقه و جدایی نیز کوبیدند، گاهی خلاف واقع گفتند و گاهی خدمات را نادیده گرفتند. اما خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در میان این هجمه ها بر وحدت همه مسئولان و نیروهای انقلاب اهتمام ورزیدند و بر تلاش و کار برای مردم، سعه صدر در نامهربانی ها و پرخاشگری ها تأکید کردند تا علاقه مندی خود به اصل نظام و ولایت فقیه را به اثبات برسانند و همچنین بار دیگر حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید و اعتقاد به آن را اعلام کنند.

اینجانب سال جدید را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، رئیس جمهور محبوب، استاندارتهران، اعضای دولت تدبیر و امید، مدیران استانی و شهرستان قرچک و همچنین مردم خونگرم و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان به ویژه خانواده معظم شاهد و ایثارگر تبریک گفته و از درگاه ایزد منان برای همگان سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

امید است سال جدید، سال وحدت بیشتر میان آحاد جامعه و سال شکوفایی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی باشد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار