نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس:

چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است

پاکدشت (پانا) - نماینده شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، سال نو را به ملت ایران به خصوص شهروندان شهرستان پاکدشت تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۰۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، متن پیام محمد قمی، نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال »

بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست وبا دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد وآموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند.

بهار می آید تا در گوش جانمان، مؤمنانه زمزمه کند و یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی ماند و قرار ما زمینیان در بی قراری همین روزگار و آسمان، نهفته است تا باورمان شود که پایان هر سیاهی، سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری خوش و رنگارنگ است.

و اینک در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است وجلوه جمال و جولان جلال، ازآحاد مردم شریف و قدرشناس شهرستان و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی که در سالی که گذشت با حضور خود در صحنه های ملی و مذهبی مختلف حماسه ای عظیم خلق کردند، صمیمانه قدر دانی و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو آرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق برای هم همشهریان عزیز را از درگاه ایزد منان آرزو دارم .

امیدوارم در سایه تلاش، همت و همدلی همه علاقه مندان به توسعه پاکدشت عزیزمان، سالی پر بار، پرخیر و برکت و خدمت بیشتر برای شما مردم عزیز داشته باشیم.

والسلام علکیم و ر حمه الله و برکاته

محمد قمی

نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار