مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

پذیرش 4 هزار خانوار در مراکز اسکان نورزوی آموزش و پرورش خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش 4 هزار خانوار در مراکز اسکان نورزوی تا پایان روز سه شنبه 29 اسفندماه 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش 4 هزار خانوار در مراکز اسکان نورزوی آموزش و پرورش خوزستان

محمد تقی‌زاده با بیان اینکه تاکنون 14 هزار و 358 نفر در محل های اسکان نوروزی پذیرش شدند، اظهار کرد: از این تعداد، 10 هزار و 210 نفر فرهنگی و 4 هزار و 148 نفر غیرفرهنگی هستند.

وی در ادامه گفت: مراکز اسکان نوروزی تا پایان روز دوم اسکان 37 هزار و 331 نفر روز پذیرش داشتند که از این تعداد، 26 هزار و 546 نفر روز فرهنگی و 10 هزار و 785 نفر روز مربوط به مراجعان غیرفرهنگی است.

تقی‌زاده اضافه کرد: مدارسی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است شامل 750 کلاس ویژه، 4 هزار و 700 کلاس درجه یک و 5 هزار و 550 کلاس درجه دوم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه سه هزار نیرو به عنوان عوامل ستادی، اجرایی و خدماتی وظیفه اداره ستادهای اسکان میهمانان نورزی را برعهده دارند، تصریح کرد: آموزش و پرورش خوزستان از تمامی ظرفیت های خود از جمله مراکز شبانه روزی، خوابگاه ها، مدارس، مراکز رفاهی، دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده های فنی، اردوگاه ها، مدارس استعداد های درخشان برای رفاه حال میهمانان نوروزی استفاده کرده است.

وی در پایان یادآور شد: در برخی ستادهای میهمانان نوروزی تیم های پزشکی و امدادی مستقر خواهد شد و در این ستادها بیش از 60 هزار جزوه به منظور راهنمایی مسافران از مکان ها و مناطق مختلف خوزستان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار