استاندار کردستان:

شناسایى باندهاى قاچاق، اولویت اصلى مبارزه با قاچاق

سنندج(پانا)-استاندار کردستان تاکید کرد: شناسایى باندهاى قاچاق، اولویت اصلى مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

کد مطلب: ۸۰۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایى باندهاى قاچاق، اولویت اصلى مبارزه با قاچاق

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در آخرین جلسه کمیسیون برنامه ریزى، هماهنگى و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان، اظهار داشت: زمانى مى توانیم با قاچاق مبارزه کنیم که باندها را شناسایى کنیم.
وى خاطرنشان کرد: قاچاق بیشترین ضربه را به تولید وارد مى کند لذا ما باید با تمام توان در راستاى مبارزه با قاچاق تلاش کنیم.
مرادنیا ضمن تقدیر از زحمات اعضاى کمیسیون، خاطرنشان کرد: هنوز تا رسیدن به ایده آل ها فاصله داریم و نباید به نتایج بدست آمده قانع باشیم.
وى اعداد و ارقام اعلام شده در حوزه قاچاق ارز را بالا و خروج غیرقانونى ارز از مرزها را از دلایل نوسانات ارز عنوان کرد.
استاندار همچنین بر لزوم مبارزه شدید با قاچاق کالاهاى ممنوعه تاکید کرد و افزود: انسداد مبادى ورودى این کالاها یکى از مهمترین اقدامات در راستاى مبارزه با قاچاق این کالاهاست.
مرادنیا اهمیت اجرایى شدن مصوبات و لزوم خروجى و نتیجه مناسب از جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق را یادآور شد و گفت: قاچاق کالا، اقدامات انجام شده جهت ساماندهى تولید و اقتصاد داخلى را خنثى مى کند.
در پایان این جلسه به موضوع انسداد چاه هاى غیرمجاز اشاره شد که استاندار کردستاندر این خصوص اظهار داشت: در حوزه آب به کردستان ظلم شده، لذا باید مراقب باشیم با انسداد چاه ها به کشاورزى استان لطمه وارد نشود بلکه باید تلاش کنیم با راهکارهاى قانونى این مشکل را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار