برج آزادی نوروز 97 میزبان کنسرت‌های موسیقی محلی می شود

تهران (پانا) - رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی از برگزاری کنسرت گروه های موسیقی محلی و اقوام ایرانی در نوروز 97 در این مجموعه فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برج آزادی نوروز 97 میزبان کنسرت‌های موسیقی محلی  می شود

نعمت‌الله پایان با اشاره به برنامه‌های نوروزی مجموعه فرهنگی هنری آزادی تحت عنوان «نوروزگاه 97» اظهار کرد: گروه موسیقی محلی آذری «ساوالان» روزهای دوم، چهارم، هفتم و 12 فروردین از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در برج آزادی اجرای برنامه خواهند داشت.
وی افزود: همچنین گروه های موسیقی محلی بوشهری «دولاب» پنجم تا 12 فروردین از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 و موسیقی محلی خراسان «کرمانج» نیز هشتم فروردین از ساعت 17 تا 20 برنامه هنری خود را اجرا خواهند کرد.
به گفته رئیس مجموعه آزادی، اجرای گروه موسیقی محلی گیلان «مردوس» در 10 فروردین از ساعت 17 تا 20 و گروه موسیقی و رقص چوب محلی الموت قزوین «کلیجه» سوم تا پنجم فروردین از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 نیز از دیگر برنامه‌های هنری طرح نورزگاه 97 در مجموعه برج آزادی تهران است.
پایان افزود: همچنین روزهای سوم، پنجم، ششم، هفتم، نهم و دهم فروردین نیز برنامه موسیقایی جذابی با حضور جمعی از خوانندگان محلی از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا می شود.
رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گفت: چهارم و 12 فروردین از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برنامه کمدی ایستاده(استندآپ کمدی) توسط فرهاد منتصر و 11فروردین نیز نمایش طنز از ساعت 17 تا 20 در این مجموعه اجرا می‌شود.
به گفته وی، مجموعه فرهنگی، هنری برج آزادی 2 تا 12 فروردین از ساعت 9 تا 19 پذیرای عموم شهروندان و گردشگران نوروزی برج و بام این مجموعه است.
رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، برگزاری نمایشگاه نقاشی و سفره هفت سین در نگارخانه آئینه، نمایشگاه های عکس «گذری بر معماری ایران» در نگارخانه اقوام، «تهران قدیم» در نگارخانه آسمان و عکاسخانه سنتی را از دیگر برنامه‌های ویژه نوروزی مجموعه برج آزادی عنوان کرد.
پایان افزود: برگزاری جشنواره و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی طرح نوروزگاه 97 همراه با مراسم آئینی اقوام، حاجی فیروز و کلاه مخملی‌ها از دیگر ویژه برنامه‌های مجموعه برج آزادی در ایام نوروز است.
به گفته وی، روزهای ششم، یازدهم و دوازدهم فروردین نیز از ساعت 16 تا 20 برنامه های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان در مجموعه برج آزادی برگزار می شود.
پایان تصریح کرد: درهمین ارتباط امسال و در آستانه ایام نوروز، مجموعه برج آزادی پس از 8 سال به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی شست‌وشو شد.
به گفته رییس مجموعه فرهنگی آزادی، این مجموعه 28 اسفند تا اول فروردین 97 به منظور آماده سازی فضاهای داخلی و خارجی تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار