مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

فعالیت های حفاظتی از زمین های کشاورزی استان اردبیل درایام تعطیلات بیشتر می شود

اردبیل (پانا) - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت : با توجه برخی سودجوی ها ، فعالیت های حفاظتی ماموران این مدیریت برای نظارت و حفاظت از زمین های کشاورزی در ایام تعطیلات بیشتر می شود.

کد مطلب: ۸۰۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های حفاظتی از زمین های کشاورزی استان اردبیل درایام تعطیلات بیشتر می شود

یاور میرزایی افزود: با توجه به اینکه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغ ها جرم تلقی می شود ودر قانون برای افراد خاطی مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده است، لازم است شهروندان استان پیش از اقدام به هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی ، مجوزهای لازم و قانونی اخذ کنند.
وی بیان کرد: بدیهی است در غیر این صورت با استناد به قانون حفظ کاربری اراضی اقدام به قلع و قمع طرح های احداثی بدون مجوز شده و در ایام تعطیلات نیز نظارت های بر امور بیشتر خواهد شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گروه های طرح حفاظت از اراضی کشاورزی استان اردبیل درطول سال بی وقفه فعالیت دارند و در ایام تعطیلات نوروزی با 10 اکیپ سه نفره در تمامی شهرستان ها به صورت آماده باش فعال خواهند بود.
میرزایی اضافه کرد: سامانه ارتباطات مردمی 131 از ایام پایانی اسفند ماه سال جاری تا اتمام تعطیلات نوروز بطور شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی می باشد.
گفتنی است:استان اردبیل دارای 225 هزار هکتار اراضی آبی ، 515 هزار هکتار اراضی دیم و 38 هزار هکتار اراضی باغی است که سالانه بیش 4.5 میلیون تن انواع محصولات زراعی ، باغی و دامی را تولید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار