مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل:

توزیع یک هزار و ۳۰۰ سبد غذایی برای نیازمندان در مناطق محروم اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: یک هزار و ۳۰۰ سبد غذایی برای نیازمندان در مناطق محروم اردبیل در آستانه شب عید توزیع شد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع یک هزار و ۳۰۰ سبد غذایی برای نیازمندان در مناطق محروم اردبیل

حسین دشتی اظهار داشت: ۲۷ هزار سبد غذایی در آستانه عید نوروز بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است و با همکاری دولت در تخصیص سبد غذایی به مددجویان، خانوارهای تحت حمایت این نهاد از طریق مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانند سبد غذایی خود را در آستانه سال جدید تهیه کنند.

وی بیان کرد: یک هزار و ۳۰۰ سبد غذایی نیز در آستانه سال ۹۷ در مناطق محروم استان اردبیل توزیع شده است و با همکاری خیران و سازمان آستان قدس رضوی، خانوارهای تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و مرزنشین که دارای کودکان مبتلا به سوء تغذیه هستند از سبدهای غذایی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تصریح کرد: ۲۷هزار خانوار مستمری‌بگیر در قالب ۴۸ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند، افزود: به تفکیک اعضای خانوار یک نفره تا شش نفره، سبد غذایی مجزایی برای مددجویان تدارک دیده شده است تا وسایل و لوازم مورد نیاز آنها در عید نوروز تأمین شود.

دشتی با بیان اینکه خیران اردبیلی در جشن نیکوکاری بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند، گفت: با کمک‌های خیران و نیکوکاران ۲۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد این استان با نشاط و شادکامی هر چه بیشتر سال نو را جشن خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار